dijous, 6 d’octubre del 2011

AUTOAVALUACIÓ SEGON CURS

Finalitzat aquest segon curs de la meva etapa com a estudiant d'Educació Infantil estic realment satisfeta dels objectius i les metes assolides.
Personalment sento la satisfacció d'haver terminat un bon any ple d'esforços i treball, on he aprés moltes coses i experiències noves.
Respecte a l’eina de l’e-portafoli, també he notat un gran avanç ja que estic molt més familiaritzada amb l’eina, i ja li trobo utilitats més significatives.
Encara que el factor temps és una gran impediment per a gaudir plenament d’aquesta eina, intent aprofitar-la al màxim possible durant el meu temps lliure.
Els blocs m’han servit en diferents assignatures per a plasmar la meva evolució, i donar l’oportunitat al mestre i a les meves companyes, de compartir amb mi aquest aprenentatge. Alhora, jo he fet servir diferents blocs d’altres estudiants per tal de documentar-me i agafar informació i experiències.
En resum, penso que cada any faig un ús més significatiu d’aquest e-portafoli i estic segura que en un futur aquesta utilitat la veuré multiplicada.   

2 comentaris:

  1. HOla, Susana
    Com et vaig dir un dia en persona, em satisfà enormement veure el teu creixement com a mestra.
    En el teu eportafoli es veu aquesta evolució que estàs fent, ja que en els teus treballs es pot valorar la construcció del teu coneixement com a futura mestra.
    A més, t'he de donar l'enhorabona perquè has fet més enllà dels mínims, afegint treballs i reflexions d'assignatures que durant el curs no han estat vinculades al projecte. Això és un bon senyal que el teu eportafoli és realment una eina per construir coneixement i anar formant la teva pròpia identitat docent.
    Per suposat, també tenc un repte per tu, i segur que pots imaginar el que és: que segueixis així, i que mostris més encara del teu aprenentatge, descobrint i provant noves eines que de ben segur que et seran de molta utilitat.
    Moltes gràcies, Susana, per la teva actitut oberta i receptiva i per la teva feina. I ànims, que tornam a començar un nou curs en el que tenim molt per aprendre i gaudir.
    Una abraçada,
    Gemma

    ResponElimina
  2. Bona tarda, Susana!

    Estic molt contenta de compartir amb tu aquesta nova experiència i, sobretot, de compartir les mateixes expectatives en quant a l'eportafoli d'estudis.

    En quant a la teva autoavaluació, estic d'acord amb el fet que cada any fem un ús més significatiu d'aquesta eina. Cada any coneixem noves eines i nous programes per a fer més complet el nostre e-portafoli, i per tant, oferim més varietat i novetat als usuaris dels blocs.

    En quant al teu bloc:

    L'organització és molt visual. Al estar organitzada la informació per cursos, i dins d'aquestos cursos els seus corresponents blocs, és molt més còmode a l'hora de fer una consulta.

    Respecte a l'estètica, penso que és podria completar més incloent gadgets, plantilles, etc. Encara que aquest no és l'objectiu del nostre e-portafoli, penso que els blocs han de ser atractius per tal d'atreure als lectors.

    En quant al contingut, has inclòs tot lo bàsic, i inclòs en algunes matèries has posat impressions, valoracions, com per exemple als diaris personals, i això de plasmar el que penses, i més públicament, no es gens fàcil.

    En general el teu e-portafoli està be estructurat i be actualitzat, encara que, com en tot, sempre podem fer més.

    Et felicito per continuar endavant amb aquest projecte, i que encara que no tenim molt de temps per a dedicar-li, com dius a la teva autoavaluació, el portes endavant amb èxit.

    A continuar treballant com estem fent fins ara :)

    Petons!

    ResponElimina